سوالات متداول

ساعت ورود و خروج هتل به چه صورت می باشد؟
ساعت ورود بین ۱۴:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد. لازم به ذکر است چنانچه مهمان زودتر از ساعت مقرر در خواست check in بکند، هتل تا قبل از ساعت ورود که پیشتر ذکر شده، هیچگونه تعهدی نسبت به check in مهمان را ندارد.
قانون کنسلی هتل به چه صورت می باشد؟
قانون کنسلی هتل بر اساس فصل شلوغی و خلوتی هتل متفاوت می باشد که مهمانان عزیز از طریق رزرواسیون هتل می توانند قانون کنسلی را جویا شوند.
کودکان از چه سالی تحت عنوان یک نفر کامل شارژ می شوند؟
کودکان زیر ۷سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشند.
سرویس خواب اضافه به چه صورت می باشد؟
هتل دارای تعداد محدودی تخت اضافه می باشد و در صورت نداشتن این دو مورد، سرویس اضافه به صورت کف خواب می باشد. لازم به ذکر است هتل هیچگونه تعهدی نسبت به اینکه کدام یک را می تواند در اختیار مهمان قرار دهد را ندارد.
ساعت سرو صبحانه به چه صورت می باشد؟
ساعت سرو صبحانه از ساعت 8:۰۰ الی ۱۰:۰۰ می باشد.
ساعت کاری کافی شاپ هتل به چه صورت می باشد؟
کافی شاپ: ۸:۰۰ الی ۲2:۰۰
آیا بازدید از هتل و استفاده از امکانات هتل برای عموم آزاد هست؟
بله، بازدید و استفاده از امکانات هتل در تمامی ساعات شبانه روز آزاد است.

اگر جواب سوالی که به دنبال آن هستید را اینجا نیافتید با ما تماس بگیرید

شما می توانید در اینجا تعدادی از متداول ترین سوالات در مورد خدمات هتل داد یزد را مشاهده کنید. جواب این سوالات به صورت کلی داده شده و تنها جهت راهنمایی به منظور انتخاب روشی صحیح برای دریافت پاسخ دقیق سوالات پیش از تماس و یا مراجعه به هتل می باشد.
کارشناسان ما همواره پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. همچنین در صورتی که شما نیاز به مشاوره و یا راهنمایی بیشتر دارید که پاسخ آن را در بین سوالات این صفحه مشاهده نمی کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در صفحه اطلاعات تماس آورده شده است با ما در ارتباط باشید. تیم مدیریتی هتل سنتی شهباز تلاش می کند تا به تمامی سوالات و ابهامات شما در کوتاه ترین زمان پاسخ دهد و شما را در جهت رفع نگرانی هایتان به بهترین شکل ممکن همراهی کند.